23 - Summer Wine

Det var sommar helt plötsligt :D Det tycker jag om!
Hoppas det håller i sig!
Inatt var det ösregn och åska också ^^

Helmut lever igen förresten! Hans batteri var helt dött :S Fick bara igång honom med starthjälp från pappas bil, körde till Bilmacken, där kolla Jocke lite på det och märkte att det laddas bara ur och det jäkligt snabbt. Så jag fick ta och köpa nytt batteri åt honom... Nu vill han igen!
(För dom som inte råkar veta - Helmut är min bil XD)

Idag har jag varit och köpt present till mamma, hon fyller år imorgon ^^ och SIMS - Destination Världen till mig! Håller på att installera det så jag ska ta och avsluta det här nu och börja spela!

Kommentarer
Postat av: Pipi

Bil-Jocke, var det han du var till? Han är helt underbar! Minns du då jag flyttade Danellas grejs från Björkboda till Åland? Då gav ju bilhelvetet jag körde upp och Bil-Jocke blev min riddare på vit häst!

Tur att du fick liv på nytt i Helmut. Lite nytt Viag.. bilbatteri och han är i toppform igen! :D

2010-07-10 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0