22 -

Idag har det varit en bättre dag ^^ Lugnare på jobbet och fint väder, yaays!
Och nu är jag ledig i 4 dagar!!!!

På tal om finare väder så har jag fått lust att ta fram kameran igen och ta lite bilder (får det alltid till sommaren XD) Men min kamera verkar ha gett upp eller nått :( Den påstår hela tiden att den är urladdad fast jag vet att det är helt nya eller fullladdade batterier som jag har i... Nåja, har en tid redan funderat på att skaffa ny kamera (den kanske blev sur och strejkar nu XD)
Nåja, nu ska jag ta och laga mat, är hungrig, haha! Sen ska jag slöa och ta det lugnt hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Dane

Då kan du ju skaffa en som man laddar istället, så slipper du peta med batterierna hela tiden xD

2010-05-12 @ 18:03:09
URL: http://erunamiryene.blogg.se/
Postat av: Dane

Svar: Jooo, det tror jag med!! :D

2010-05-13 @ 09:27:53
URL: http://erunamiryene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0