20 - Mamma ^^

Har varit hemma hela helgen och tagit det lugnt, skönt.
Har haft det sådär halvstressigt den här veckan. Pappa har varit i Helsingfors hela tiden så jag har varit ensam på kontoret... Inte hela veckan dock, för tisdag och onsdag så var jag också i Helsingfors, wihuuu <3 :D Ville helst missa flyget tillbaka XD

Var på Teboil i två dagar på datakurs, fick lära mig nya saker och såna saker som vi inte brukar göra så ofta så vi vet inte riktigt hur det har gått till, haha. Pappa var ju också i Hfors samtidigt så vi bodde på samma hotell och gick till olika butiker sen på kvällen (BRA! Jag skulle ha gått vilse!!) Var t.ex till en verkkokauppa där jag äntligen köpte en ny mus till datorn! En trådlös, hehe.

I går hände typ ingenting, men idag fick jag för mig att jag skulle laga cupcakes till mamma, vi brukar alltid bara göra nått smått till mor- och farsdag, ge lite choklad eller en extra kram, för de fyller år typ 2 veckor efter mor-och farsdag XD Men den här gången fick jag lust att baka. Men dom blev fail!! D: Frostningen flöt iväg xD råkade ha i för mycket citron ^^'

Nåja, nu ska jag fortsätta ta det lugnt, eller något...
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0