24 - Cheery Rainy Day

Jag tycker normalt om att det regnar. Det ska inte regna i evigheter dag efter dag, men nån dag nu och då. Det är mysigt. Då kan man sitta inne, det är lite mörkare än vanligt och man kan sitta och titta på film och dricka te.
Men idag var jag lite klantig XD Jag glömde bort att mina converse har hål i hälen så jag tog dom ^^' mina sockor var genomblöta när jag kom hem (och då regnade det inte ens sådär värst mycket just när jag var ute...), så jag frös om fötterna, nu har dom redan hunnit värma sig som tur är.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig angående regnet. ^^ Kan vara riktigt mysigt, jag gillar regn. :D Men inte i allt för många dagar efter varandra. :(

2010-06-12 @ 12:21:02
URL: http://zandra91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0