13 - Dance into the light

Har varit hemhemma över helgen (... igen xD) Nåja, nu är jag i lägenheten igen och ska just ta något att äta, sen ganska snart ska jag sova..

Eifos var här en sväng xD Vi pratade om TV-spel och jag satt sammtidigt och spelade, haha!

Jag ska börja träna btw! Debras fel! (Hon är lillasyster till Dexter. Har sätt första och andra säsongen nu och ja, vet inte varför men har blivit motiverad att börja träna XD) Det är väll bra att man får motivation någonstans ifrån X'D
Så kanske jag får tillbaka lite muskler och kondition, muahaha ;D

Imorgon ska jag gå en runda på stan och ta reda på när alla caféer här i stan stänger xD Lovade att göra det, för en från vår finskagrupp, mamma och jag hade tänkt gå och fika på torsdagen, men vi har ju finska sent så därför ville vi veta när allt stänger XD Hade tänkt göra det i fredags egentligen, men då glömde jag det -.- ^^' och idag fick jag skjuss hem av pappa ^^
Ska inte glömma det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0