12 - Burly Heart

Nu var det ett halvt tag sen mit senaste inlägg och jag vet redan inte vad jag ska skriva, haha.

Är helt insnöjad i Dexter nu, så jag sitter och tittar på det nu när jag än hinner =D Har sätt hela 1 säsongen och halva av den 2. Pappa och jag kom på att när jag flyttade till lägenheten så kom just säsong 2, mindes sen att jag en dag varje vecka så for jag hem-hem igen för att se på Dexter, muahaha XD Men jag gjorde det ju inte hela tiden, så vissa avsnitt och speciellt mot slutet så missade jag massor... Nåja, nu ska jag se den, sen 3an och sen 4an >:D

Jaaa... och nu kommer jag inte på nått mera att skriva, haha!
Eh, god natt! Ska snart sova XD

Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: Taaack ^^ Jo hoppas jag med ^^'

2010-01-13 @ 18:29:00
URL: http://eifoscard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0