11 - God has a plan for us all

Nu är jag i lägenheten igen ^^ Började tidigt imorse och det kommer jag att göra imorgon med. Får ta och gå och lägga mig tidigt...
(Vi hade ostfondue (säkert felstavat) hemma! Namnam! XD - Man smälter ett par ostsorter och doppar bröd i det, såå gott! (Inverterad ostmacka XD))

Har suttit och tittat på två avsnitt Dexter nu, ska antagligen se ett tredje avsnitt senare XD Men nu tänkte jag att jag tar paus och börjar med ett av mina nyårslöften - plugga.
Vill jag börja studera, måste min matte uppfriskas och finslipas. Sitter nu med ett paar antagningsprov framför mig. Ska först "analysera" dem, så att jag vet exakt vad det är frågan om. Sen antingen tar jag bara och börjar arbeta igenom dem, eller så tar jag och pluggar tills jag kommer ihåg hur man gjorde och sen tar och arbetar igenom dem XD

Efter det, sen, snart, nu ska jag ta och titta vad det ska vara för batterier i min miniräknare, för den har varit död ett tag, dock kommer den definitivt att behövas nu!

Nåja, nu ska det pluggas här. I mars - april, ska anmälningarna in och sen vid nått slag är det antagningsproven som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oooh :D Vart ska du söka? :)

Lycka till med pluggandet ^^

2010-01-05 @ 12:11:45
URL: http://zandra91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0