10 - At the Beginning

Nu var det år 2010! ^^ Gott Nytt År!! <3

Håller på att skriva en sammanfattning av år 2009, men den kommer lite senare, har svårt att koncentrera mig för tillfället..

Vi var först till Mats igår och åt middag - det var jätte gott, men starkt!! XD (tyckte till och med jag o.O) Sen gick vi ner till centrum och såg hur de skjöt raketer från stadshusbacken ^^ Så härligt! Avlade mina nyårslöften och önskningar där och då. Ska försöka hålla löftena och hoppas på att önskningarna går i uppfyllelse!

Tycker att kvällen/natten var jätte trevligt ^^

Kommentarer
Postat av: Dane

Hehe, lika trevlig som jag tyckte den var? (A)

2010-01-02 @ 06:26:05
URL: http://erunamiryene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0