19 - Razzle Dazzle them..

I fredags messade Amie mig och undrade om jag hade lust att komma med på musikalen "Chicago", hon kunde fixa biljetter via jobbet. Jag tackade såklart ja! Jag har filmen och har sätt den så många gånger att jag tappat räkningen. Älskar den! Men jag undrade lite om den här musikalen var "samma" eller något helt annat.
Det visade sig vara samma! Gissa om jag var glad! Och den var bra - danserna, skådespelet och speciellt sångerna var riktigt bra framförda! Det ända jag blev besviken på var att de hade översatt alla sångtexter till svenska, skulle ha vart bättre på engelska... men nåja.
(Och Billy Flynn, nom nom! Han var min favorit redan tidigare och han som spelade honom nu var både riktigt bra och så het xD Och jag höll på dö när han gjorde en bakåt-volt mittiallt!!)

När den var slut så följde jag med Amie hem till henne. Där fangirlade vi Chicago, One Piece och Japan! Fick sova över där för det hade blivit ganska sent sen till slut. På morgonen sen spelade vi One Piece Ultimate Cruise 2 en stund, sen måste hon iväg och jag gick hem.

Gick ut på stan sen en sväng och hittades av Danella och Mats. Vi for till Sparhallen och handlade och jag blev inbjuden på grillmiddag, namm! Det var gott!! Nu ska jag titta på lite anime om jag hittar vad jag vill se, minns nämligen inte namnet, hehe, kan bli svårt.


Jo just det, trevlig avslutning på dagen, trampade i hundskit eller något på vägen hem >.< USCH! Det luktar!!

Kommentarer
Postat av: Dane

Hui, hundskit luktar fan när man får det på skon D:

2010-04-25 @ 22:19:45
URL: http://erunamiryene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0