18 -

Hallå!
Kom hem för en liten stund sen från Mats & Danella. De och Eifos var hit och hämtade Danes klädskåp och hennes kläder och lite annat. Jag hjälpte till att få ut skåpet, sen for vi till Mane Chai (okej, det där blev garanterat felstavat!!) och åt mat ^^ länge sen jag var dit, det var gott som vanligt, hehe.

När vi alla var mätta åkte vi hem till M&D och började släpa upp allting igen. Eifos och jag pratade om hur vi ska göra när hon flyttar in till mig, vad vi ska ha var 8D Sen efter ett tag gick Eifos och Dane började sortera sina saker och lägga in dem i skåpet. Jag satt och tittade på XD

Nu ska jag nog ta och gå och lägga mig. Ska läsa lite One Piece före bara! God Natt!



P.S. Blev inte att ändra nått på bloggen idag. Vill lägga in lite egna bilder i headern, men för det måste jag först ta lite nya foton. Så det får vänta tills jag tar fram kameran nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0