9- To The End

Lite svårt att skriva med en katt i famnen, hm...

Det var bra att jag inte behövdes på jobb idag, jag sov som en sten och hörde inte pappas sms som han skicka med den infon. Nåja, han skulle nog ha ringt om jag skulle ha behövts och inte svarade genast.
Tänkte dra ut på stan idag, men jag känner mig ytterst lat just för tillfället och jag är inte äns säker på att butikerna har öppet idag och det skulle ju vara lite dumt att gå ner till stan och sen märka att allt har stängt.

Nåja, nu vill jag läsa vidare på Brisingr, så det här blev ett kort inlägg. Skriver kanske ett till ikväll eller imorgon om vårt nyårsfirandet ^^ Jag tror förresten inte att vi får skjuta raketer.... "I centrala Mariehamns, inom Styrmansgatan, Strandgatan, Ålandsvägen och Östra utfarten, är det helt förbjudet att skjuta raketer." ~ Nya Åland =( Nåja, jag tror det blir så att vi drar ner till centrum och tittar på hur dom skjuter oficiellt (eller vad man ska kalla det) där istället, kan ju också vara kul ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0