8- Ny bloggdesign!

Tjohoj!

Nu, så här mellan jul och nyår, har jag ändrat designen på bloggen. Passligt till det att nya året som ska komma! Tänkte att jag ska ha den länge - med undantag ifall jag får lust att lägga till en bild på headern.... får se hur det blir. Nu i alla fall trivs jag med den ^^
Plus... jag tror jag kommer att skippa tyskan i alla fall (sorry!), men det blir jobbigt att skriva samma sak två gånger - speciellt om det är ett långt inlägg... Det var en rolig idé som jag fick i huvudet, men den funkade inte. Synd... men inte alla idéer kan funka. =/

Ville egentligen köpa ett halsband som jag har spanat in ett tag nu, men jag blev tvungen att ta bilen imorse och jag hittade ingen parkering så jag struntade i det xD Ska kanske skaffa det imorgon istället!

Vi åt spaghetti med tomatsås till middag idag - nam nam!! Sen såg vi på ett Stargate avsnitt, sååå bra! Nu har jag som sagt och synes suttigt och petat med min blogg. Danella och Rikard sitter och ser på en japansk drama! Rikard är en kille från Sverige som vi har kännt hur länge? 5 år tror jag vi kom fram till!! Men vi har aldrig träffats, så vi kom snabbt fram till att vi skulle fira nyår tillsammans, haha XD Vi kommer nog att bli ett gäng till nyår! Och apropå det borde jag ladda min kamera, så att jag kan ta lite bilder få och lägga upp!

Nu borde jag kanske gå och platta håret... Det står åt alla håll igen! Var tidigare ner i duschen, men har inte orkat göra något destomera åt det ^^'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0